Könyvek

Droidok? (2017)

Hogyan tedd vonzóvá a céged a munkaerő számára?

Kiadó: HumanRobot Kollektíva
298 oldal
kemény kötés
ISBN: 9789631282856
Letölthető részlet... [PDF]

Míg tegnap a dolgozók kuncsorogtak a lehetőségért, ma a munkáltatók állnak sorban betanított munkásért vagy speciális szakemberért. A vállalatoknál nem munkaerő/droidok/humánerőforrás dolgozik, hanem emberek. Egy szervezet akkor működik optimálisan, ha a benne dolgozók jól érzik magukat és van megfelelő munkateljesítmény is. A kettő nem egymás rovására, hanem egymást feltételezve létezik. Mit tehet a céged, ha a bérekre fordítható keret nem kimeríthetetlen? Miért nem jelentkeznek a szervezetednél a megfelelő emberek? Egyáltalán, kik a te céged számára megfelelő emberek? Mit tehetsz, hogy ne a konkurencia találjon rájuk, vagy külföldre menjenek háromszor annyiért? Miért hagyják el a vállalatodat a kulcsemberek? És mit tehetsz a megtartásukért? A DROIDOK? könyv ezekre a kérdésekre keresi a választ - veled együtt. Olvasó. Nem csak problémákat vet fel, de olyan szempontokat is kínál, mely nyomán Te magad fogod megalkotni a saját megoldásotokat. Nem akar aprópénzt adni, hanem inspirál. Neked is munkát kell végezned a siker érdekében. Az eredmény: vonzó munkahely, ahol az emberek nem érzik magukat droidoknak.

Úristen, megint tréning! (2011)

Kiadó: Mérték Kiadó
152 oldal
cérnafűzött, keménytáblás
ISBN: 9786155113130 Letölthető részlet... [PDF]

Miért rándul össze a gyomrod, ha azt a szót hallod, hogy "tréning"? Hol van a hiba? Mi a különbség a csapatépítés és a berúgás között, és ez utóbbi hogyan szolgálja a szervezet fejlesztését? Milyen nehézségeket okozhat egy tréning helyszíne? Mi a szervezet vezetőjének és mi a tréner felelőssége? Miért ülünk körben a megbeszélés során? Hogyan járul hozzá a tréning egy cég üzleti sikeréhez és hogyan nem? Ezekre a kérdésekre ad választ a könyv. A szerző tizenöt éve dolgozik a felnőttképzésben, illetve oktat különböző európai egyetemeken. Saját üzleti szervezetét a könyvben olvasható elvekre építi - egyelőre sikerrel.

CSR - Vállalati felelősségvállalás (2007)

Kiadó: Kurt Lewin Alapítvány
230 oldal
puhakötésű
ISBN: 9789638732415 Letölthető részlet... [PDF]

Az természetes, hogy a vállalatok az elérhető legmagasabb profit megszerzésére törekszenek, nagy baj lenne, ha nem ez lenne a céljuk. De vajon van-e ezen túl bármilyen kötelezettségük, feladatuk? Te mint vezető hogyan gondolkodsz a céged társadalmi és környezeti felelősségvállalásáról? Ez a könyv arról szól, hogy milyen előnyökkel jár az üzletmenetre, a társadalomra és a környezetre nézve, ha egy vállalat beépíti központi stratégiájába a demokrácia értékeit, s felelős módon viszonyul saját tevékenységéhez. A könyv számos magyar és külföldi példával és gyakorlati útmutatóval szolgál a céged hosszú távú fenntarthatóságának megteremtéséhez.